tirsdag den 16. august 2011

The beginning!

Kære kære læser, jeg har endelig fået min egen blog! Nu måtte det være, og nu blev det!

Denne blog bliver en del af min hverdag med inputs omkring sundhed, skønhed, mode, gastronomiske oplevelser, livets finurligheder, tips og tricks & ikke mindst SUND MAD, som er en del af min passion!

Dette er jo ikke (som skrevet ovenfor) min 'nye' blog... En ny blog kræver en gammel blog, og en sådan har jeg aldrig været ejermand af! Det eneste jeg forbinder med 'ny', er den nye følelse og den nye glæde!

Jeg glæder mig til at dele brudstykker af mit liv med jer, here goes...

4 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggen smukke :-) Jeg vil da helt sikkert følge den! Håber ellers alt er godt hos dig. Mange kram til dig

    Fra Dikte (din gamle klassekammi fra VUC)

    SvarSlet
  2. Tusind tak søde! Håber bestemt også alt er vel hos dig - og ikke mindst hos babyen i mavsen :-)
    STORT knus

    SvarSlet
  3. Når nu din store passion er sund og nærende mad, så skulle du tage at kigge nærmere på denne(hvis du ikke allerede kender den):

    Helena Nyblom: Superfood
    ISBN: 978-87-567-9011-6

    Den er bare fantastisk!!

    SvarSlet
  4. Hvor er det pænt af dig søde - men den har været en del af køkkenbøgerne i nogle år efterhånden ;-) Hvis jeg ikke havde den i mit sortiment allerede, var det en alletiders idé :-)

    SvarSlet