Cous cous mini frokost


Jeg lavede denne frokost, da jeg kom hjem fra skole i dag. Den er super nem og tager max. 10 minutter at bakse sammen! Det eneste man egentligt skal vente på er, at cous cousen bliver kold. Det gik lidt hurtigere, da jeg fordelte den i et fad og satte den i køleskabet.
Jeg er vild med XpreZ' cous cous blandinger, der er super simple; 1 2/3 kogt vand hældes i en skål, cous cousen tilsættes, der røres rundt og herefter trækker det i 5 minutter. På vej hjem købte jeg surimisticks. Det er så sjældent, man finder dem optøet (og jeg er vild med dem!), så dem måtte jeg have med.

Der skal bruges:
1 brev cous cous
Squash i tern
2 surimisticks

Jeg lavede hele brevet, men spise kun 1/3 af det. Og det mættede så godt! Squash var lige hvad jeg havde i køleskabet, så denne fik jeg brugt :-) Selvfølgelig kan den varieres på uendeligt mange måder, så mon ikke jeg smider en mere op på et tidspunkt... :-)

Etiketter: , , , ,