Grøn RAWsalat

Denne salat er super lækker - og som cous cousen; rigtig nem at lave, hvis det er den lille sult, som trænger sig på. Jeg lavede den til aftensmad, da min lyst til kød og lidt tungere mad ikke var så stor. Eftersom den er kold, kan den sagtens gå til en gang leftovers, f.eks. kylling, fisk - eller til sushi! Mmh...
Jeg gav den en lille sjat balsamico af dadler, som er en sød én af slagsen, hvilket stod godt til resten af ingredienserne. 

Balsamico af dadler. Lignende kan fås hos Oil & Vinegar (hvor jeg i øvrigt kunne bruge store dele af min SU!).
Grøn RAWsalat
1 pers.

1/4 agurk i tern
1/4 squash i tern
½ avodaco i tern
1 nektarin i tern

Agurk, squash og nektarinen blandes. Avocadoen blandes forsigtigt i, og balsamicoen hældes over. Simple as that!
Jeg elsker nektariner, og køber et hav af dem på denne tid af året, hvor de er fremme. De stod i øvrigt rigtig godt til avocadoen!

Etiketter: , , , , ,