Jeg drømmer....

... Om Provence...
... Nu vi lige så stille er ved at gå det kolde efterår i møde. Jeg drømmer om den lækre provencalske mad, livsstil og den fuldendte nydelse af livet, som dag på dag bekræfter én i, at intet er mere værdifuldt.
Jeg elsker den fornyede udgave af billedbøger, hvor det er muligt at drømme sig til sol og foie gras salat på et splitsekund, og hvor billeder pludselig bliver levende, fordi vores tanker gør dem det. Daydream away...

Spis Godt Provence af Lars Boesgaard

I dream about handbags...

...and LOTS of them! På ønskelisten står øverst en Louis Vuitton Noé. Jeg ved godt, at den bliver båret af mange, men det er en klassiker, som er tidløs og som aldrig (får lov!) at gå af mode.

Louis Vuitton Noé

... And Chanel...
... 2.55 som er min absolutte favorit af alle! Den må blive stående på ønskelisten - i al fald 5 år (!) endnu...
Chanel Girl #1

... Om London...

Jeg har en forkærlighed for London, og hver gang jeg er tilbage, får jeg følelsen af, at London MÅ være 'min anden by' eller 'my second home' (i al fald for en enkelt eller to forlængede weekender om året). I love London on a sunday, bedre bliver det ikke - det skulle dog lige være, hvis man slog et smut forbi Hyde Park, som er et helt unikt mediterende sted i centrum af den elegante by.. 

London, Bayswater. Efter egen mening det bedste sted at bo i byen- i baggrunden: Hyde Park ;-)

... Om mere te!
Jeg er ved at løbe tør for en min yndlings te "Cranberry Apple Zinger" fra Celestial. Den gør ikke underværker i modsætning til andre slags te, den smager bare fantastisk! Og så er den i øvrigt koffeinfri. Jeg holder utroligt meget af den i disse dage, hvor min kære hals bliver passet og plejet med varme drikke, og hvor kaffe er et absolut no-go!
Hvis man er lidt af en net-shopper, kan teen fås HER.


Tanker fra en influenzapræget lørdag, god weekend :-)


Etiketter: , ,