Det smukke efterår

Efteråret er, om vi vil det eller ej, ved at være godt over os, og de fleste er begyndt at hive vinterjakkerne frem. Min kære kæreste og jeg nød de sidste solstråler med en gåtur i de grønne - og orange, røde og brune farver. Det var skønt at sætte tempoet op og nyde den friske luft og alle de smukke farver, som efteråret bringer med sig. Tilmed fik øjnene og ikke mindst sjælen fyldt vitamindepoterne op, og jeg kom til at savne mine lange gåture, som jeg ikke har været ude på længe. Tidligere smuttede jeg i mine kondisko, tog musik i ørerne, powerwalkede i minumum 3 kvarter, lod tankerne få frit løb og fik dermed 'cleared my mind'. Pludselig synes jeg, at denne årstid nu alligevel ikke er så slem, og gå turene skal jeg ud på mange flere af.
Hvis tiden ikke er der til at hive en gåtur ud af skemaet, håber jeg, at disse billeder kan være en lille erstatning for vitaminerne. Den friske luft kan jeg desværre ikke afbillede, men forhåbentligt kommer det nu alligevel til udtryk...






Kærlighed <3

God søndag til alle!

Etiketter: , ,