Smoothie: Sweet Rasberry Dreams


Som et mellemmåltid i dag fik jeg en hindbærsmoothie - og hvor havde jeg bare glemt, hvor dejligt hindbær smager. Jeg glæder glæder glæder mig til hindbærrerne for alvor kommer på hylderne, for så napser jeg dem alle! Foruden at smage skønt, fyldte smoothien min mave med et væld af gode sager, deriblandt en masse mineraler fra Spirulinaen og friske spinatblade, og mine øjne blev frydet af hindbærrernes smukke farve. Ahh, sweet rasberry dreams... Win win win :-)

Denne opskrift lyder på et stort glas - lige til en enkelt person
  1. Hæld alle ingredienserne på nær hørfrøolie i en blender, og blend til massen er ensartet, og der ingen klumper er tilbage. Tilføj eventuelt mere sojamælk hvis du ønsker en mere flydende konsistens. Jeg synes dog, at denne var fint flydende - lige til at drikke med et sugerør.
  2. Tilsæt hørfrøolien til sidst og rør rundt, så den bliver blandet med det resterende.
  3. Voilá, et styks velsmagende smoothie! :-)

 Bon appetit!

Etiketter: , ,