Instasummer


Sommeren 2012 har været spækket med hygge, det minder ikke mindst Instagram mig om. Hverdagen i billeder, som instagram er for mig, holder jeg meget af - både min egen såvel som andres. Her er et tilbageblik på min sommer, som snart er slut, nu hvor hverdagens strabadser og en skolestart på Aarhus Universitet venter lige rundt om hjørnet. Mit engelskstudie på SDU bliver skiftet ud med kunsthistorie, og føj hvor jeg glæder mig til at fordybe mig i kunstens mange elementer! Det bliver intet mindre end fantastisk.

1. Hjemmelavet grovpizza. 2. Muligvis sidste dag på stranden i år, hvilket skyerne i særdeleshed vidner om, suk... 3. Sund snack af melon, æble, mandler samt hampe - og hørfrø. 4. Skøn aftensmad af kylling, wokgrønt, broccoli samt grovpasta. 5. Brunch på RåBar i Aarhus med min søde kollega som driver bloggen minlaktosefriverden.dk. 6. Min søde schæfer Lucky som nyder det kølige græs på en varm sommerdag. 7. Stranddag i 25 grader med kæresten min, J. 8. Udsigten fra selvsamme stranddag; en, på det tidspunkt, forladt badebro. Simpelt og smukt. 9. Vin & Sequence i godt selskab. Jeg vandt selvfølgelig ;-) Et af mine yndlingsspil, som er sjovt, strategisk og som både egner sig til to personer samt otte mand. 10. En himmelsk Strawberry Gazpacho dessert på Les Négociants i Paris. En virkelig anbefalelsesværdig café/restaurant. Skal I til Paris, så gå endelig derind :-) 11. Rosé til maden; en fast bestanddel af vores aftenener i den smukke by. 12. Denne salat af avocado, grapefrugt, rejer, tomat samt franskmændendes berømte olie-eddikedressing bestilte jeg på samme restaurant Les Négociants. 13. Ingen sommer i udlandet uden en frappuccino fra Starbucks! 14. De smukke springvand i Jardins du Trocadéro ved Eiffeltårnet, hvor den sidste dags frokost blev indtaget. 15. Den omtalte frokost fra plastikboks og Eiffeltårnet i baggrunden. 16. En kilde til rent vand midt i Paris, nærmere ved Sacre Coeur. 17. Heller ingen ferie i udlandet uden en soylatte fra Starbucks! 18. Et lille bitte maleri for foden af en mur i nærheden af vores hotel i Paris. Dét er da hyggeligt. 19. En skøn frugtsalat med mynte på Sanseveria, Rue Rivoli, med udsigt til Concordepladsen samt 5 minutter til Les Tuileries, som munder ud i Louvres smukke ydremure. 20. Min nye Parisian top som jeg allerede er dybt forelsket i. 

Jeg savner allerede Paris. Lidt bliver jeg dog taget tilbage, da et indlæg fra byernes by venter. Allerhelst hoppede jeg på et fly, gerne i dag, og fandt mig selv tulle rundt i byen allerede i morgen!
Skulle I have lyst til at følge med på Instragram, går jeg under annaellegaard, som, sjovt nok, også er mit navn :-)
God torsdag til alle!

Etiketter: , , , ,