My (new) home, sweet home

Et lille kig ind i mine hverdagsomgivelser, som jeg elsker så højt. Trods nye omgivelser, ny adresse & nye naboer følger disse vidunderlige genstande, bøger og billeder mig hvor end jeg finder hen.
Travlheden har lagt sig for en stund; nyt og spændende studiejob venter i den følgende uge, pakker et ton flyttekasser ud, udforsker mit nye køkken, støvsuger hver anden time, rykker om, rykker tilbage, rykker om igen, planlægger fødselsdagsmiddag & glæder mig over, at jeg har ferie lidt endnu. Ahh...

Smukt pyntet i selskab med den store interesse
Skønne piger bliver passet på af den kinesiske løve, som beskytter mod onde ånder (tror jeg på det?), købt på Det Gule Marked i Shanghai
Lysestager fra min afdøde farmor & min nye (og allerede) elskede bog om skønne Italien, som bliver ledsaget af Rosens Navn som godnat - og drømmelæsning <3
Books, books, books. Stor fan af krimi - og spændingsromaner - og dybt fascineret af tempelridderne, Den Hellige Gral & alskens mysterier
Sødt (og meget gammelt) billede af bror & søster et efterår i Madrid - Og min elskede japanske geisha
More to come...

Etiketter: , ,