Pink smoothie på 2 minutter


Jeg er begyndt at drikke en smoothie til morgenmad, hvilket er forfriskende og dejlig let. Om det er fordi, jeg har ferie, skal jeg ikke kunne svare på, men jeg har i alt fald dejligt med tid om morgenen til både at hive blender og frossen frugt frem. Normalvis ville kulden udenfor afskrække mig fra at drikke en sådan blendet og kold drik fra morgenstunden, men er du ikke allerede er i gang, skulle du tage at prøve det; den ligger ikke tungt i maven, og på forunderlig vis kvikker den mere op end en skål tungere havregrød, som jeg jo ellers er så vild med. Desuden fungerer denne i detoxkost, hvis du, som jeg, har en dag om ugen, hvor der fokuseres på dette.
Pink smoothie, easy peasy

Blend ingredienserne sammen i en blender, eller brug en stavblender/foodprocessor. Smag evt. til med mere vanillepulver/hindbær.
Enjoy & god weekend herfra. 

Etiketter: , , , , , , , , ,