Insta2013


Instagram står aldrig stille, hverken her i kolde Danmark eller på varme Curacao på de Hollandske Antiller - og den står ej heller stille hos mig. Jeg er stor fan af dette sociale web, hvor man kan dele sine billeder med alle, som må have lyst til at følge med. Jeg følger mange "eatclean"-sider, venner, veninder, modebloggere samt store modehuse som Burberry, Louis Vuitton og Michael Kors. Hvis du endnu ikke har vovet dig ud i Instagram, kan det anbefales - sagde en begejstret blogger.

1) Den omtalte håndboldkamp blev set - og ikke set. Til trods for at jeg følte dybt med de højtelskede danske håndbolddrenge, kunne jeg ikke klare at se ydmygelsen i finalekampen. De havde klaret hele turneringen så flot - men hatten af for en sølvmedalje, nu skal vi heller ikke gå i for små sko. Sølv er stort, om end ikke større end bronze! 2) Min nye arbejdsplads som jeg er fuldstændig forelsket i. 3) Quote says it all. 4) Min elskede morgenmad; her bestående af den obligatoriske havregrød toppet med æble, kanel, kiwi, tørrede tranebær, mandler, hørfrø og solsikkekerner. 5) Lektier, lektier, lektier. Semesteret er nu startet og jeg er nu gået ind i "stress-perioden". Dog med glæde og stor forventning; dette semester synes at være overskueligt og spændende, og jeg glæder mig til i morgen at tage hul på 2. uge. 6) På vej til Skovgaardmuseet i Viborg, hvor der i tirsdags blev afholdt vurderingsarrangement for alle interesserede. 7) Disse fine (og særdeles dejligt duftende) liljer blev jeg begavet med af en bedsteveninde, som syntes, at min flytning krævede en buket blomster. Både mit hjem og jeg blev glade! De pynter så smukt. 8) Dejlig sushi, snak og hygge med tilhørende hvidvin i selskab med en skøn veninde - dét går man næppe fejl af! 9) Endnu en gang morgenmad, denne tilmed toppet med frosne hindbær, mmh... 10) "Is it wine o'clock yet?" Når man, som jeg, er blevet single efter eget valg, går der vin i den, rigtig meget vin... 11) Jeg var klar til arbejde forrige tirsdag og syntes, at det fortjente sin plads på Instagram. 12) I onsdags 'catchede jeg up' med en dejlig kammerat på Baresso på Clemens Bro i Aarhus, som er min foretrukne i Smilets By. Hyggeligt, dejligt og tiltrængt. 13) "An apple a day will keep anyone away if thrown hard enough" 14) I går aftes spiste jeg med to søde studieveninder på Restaurant Mekong i Aarhus. Det var en sand fornøjelse; huset var fuldt, selskabet var godt og maden var både (meget!) su-venlig og (rigtig) god. Jeg bestilte et glas vand og en lækker vietnamesisk ret bestående af ris og store tigerrejer i en lækker sojasovs med rigelige mængder af friske grøntsager i - og kom af med 80 kr. Dét er da billigt! 15) Den samme søde veninde, som kom med smukke liljer medbragte også dette ovenud lækre bananbrød, som jeg har lavet opskriften på. Det er kæmpelækkert, og det farlige er, at man slet ikke kan stoppe, når man først er kommet i gang. Brødet bliver postet her på bloggen - forhåbentligt inden længe. 16) Denne gigant af en skolebog fik jeg med posten den anden dag. Jeg havde bestilt den på Amazon og sparede 450 kr. Yay! Det er et oversigtsværk over verdens kunsthistorie, og det er alletiders fritidslæsning, hvis man er en nørd som jeg. 17) Nyt profilbillede på Facbook og en tidsrøver af kaliber. Det tager åbenbart tid at være kreativ... 18) I morges lagde jeg stærkt ud med hardcore rengøring og oprydning i lejligheden. Jeg har hele ugen haft rigtig travlt og er næsten hver dag kommet hjem mellem 20 og 23. Tiden har været knap og overskuddet til hverken at gøre rent, rydde op eller stille opvasken på plads har ikke været der. Nu var det tid, og min dårlige samvittighed blev i den grad plejet. 19) I dag var jeg ude at gå en lang tur med min mor. Vi iceskatede hen ad isen på vejen og havde det super sjovt! Alletiders søndag <3 20) "A good man can make you feel sexy, strong, and able to take on the world... oh sorry.. that's wine ... wine does that." True story!

Følg med på Instagram under annaellegaard

Etiketter: , , ,