Nyt design...


Jeg har længe gået og syntes, at bloggen ikke så ordentlig ud. Jeg har haft en følelse af, at den ikke præsenterede mine indlæg og mine billeder ordentligt, og at den var rodet at se på. Oveni hatten har jeg  haft så rigeligt travlt, at på trods af det har plaget mig, har jeg hverken haft tid eller overskud til at sætte mig ned og virkelig gøre noget ved det. Jeg skippede derfor læsningen i går aftes (fy fy skamme!) og prøvede mig frem; hvad virker for mig, og hvordan trives jeg med, at bloggen ser ud?
Resultatet blev det, I nu ser på bloggen. Jeg mener selv, at den nu fremstår mere stilfuld, mere struktureret og mere opdateret, hvilket jeg bedst selv synes om, når jeg kigger andres blogs igennem. Jeg synes nu, at den er blevet mere inspirerende - på trods af det mere minimalistiske design.
I finder etiketter, index, oversættelse, etc. ved at føre musen ud i højre side af bloggen, hvor I kan vælge, hvad I gerne vil se, og søgningen findes øverst i højre hjørne.
Synes I om det?

Etiketter: , ,