Sommerferie


Sommerferien har budt på en del oplevelser - og udfordringer. Jeg har tilbragt en skøn uge i smukke Toscana i selskab med min søde familie - lillebror på billedet (!). Hvis I har fulgt med på Instagram, har I kunnet se, at jeg desværre har ledbånd, som til tider kan forveksles med elastikker, hvilket havde indflydelse på mit fredag-aften-stunt og dernæst en brækket ankel. Av, hvor var det varmt ved både poolen og stranden. Don't do this at home, kids...
Jeg er hjemme igen med gips på benet, krykker og en hel del nyt til bloggen. Jeg GLÆDER mig til at komme i gang igen, efter den (uden varsel, undskyld!) har stået stille en rum tid. Grunden til dette hedder sig, at tiden har været sparsom grundet eksaminer, fuldtidsarbejde hen over sommeren, sygdom i familien og lækre Toscana. En god blanding af skønt og frygteligt. 
Jeg håber, I har haft en dejlig sommer indtil nu og har lyst til (stadig) at følge med her på bloggen :-)


Etiketter: , , , ,